9 Ekim 2023 Pazartesi

Yaş Alıyoruz, Yıl Atlamadan..

 Yaşımı gizlemeye hiç çalışmadım, büyük veya küçük görünmek için çabalamadım ...

Soran olduğunda ne görüyorsanız o yaştayım dedim.Ben biliyorum gerçeği başkalarının bilmesi değiştirmez ki gerçeğimi..

"Her yaşın ayrı bir güzelliği var", lafıyla da kendimi kandırmadım ... Nereden bakıldığına bağlı aslında her şey. Mesela ben çok gülerdim...

Cok konuşur, saatlerce aynı konudan bahsedebilirdim...Bir şeyler oldu sonra, gerçi bir şeyler hep oluyordu. Ama ben geç fark ettim işte, bazı şeyleri aşamadım, bazı şarkıları susturamadım...

Gençlik bir yoldu, simdi yol devam ediyor yürüdükçe yoruyor. Yordukça insanın eline yüzüne yansıyor, yaşanmışlıklar...

Ruhumda olduğu kadar tenimde de izler bırakıyor ...Minik çizgiler zamanla iyice belirginleşiyor ..Saçlar ağarıyor...

Çok konuşmak yerini daha bir sessizliğe bırakıyor , Ve daha birçok şey yaşla yaşanılanlarla beraberinde getiriyor....

Ve ben yaşlanmak istiyorum ,

Çocukken hep derlerdi; "Allah sağlıklı hayırlı yaş büyüklüğü versin inşallah" diye, ne demek derdim anlam veremezdim ...

Büyüdükçe ne demek istediğini gayet iyi anladım ...

Şimdi her gece duamın sonunu

Allah'ım hayırlı sağlıklı yaş büyüklüğü ver diyerek bitiriyorum ...Çünkü her insan her an ölecek yaştadır biliyorum...

Yaşıyoruz şimdi diye sonsuza dek yaşayacağız anlamına gelmiyor...

Lütfen Allah'ım ben yaşlanayım sağlıklı huzurlu bir şekilde,

Ve aklımı sen koru ,

Sapıtmadan

Saçmalamadan yolumu bitireyim

Kendime yakışır şekilde...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder